Veelgestelde vragen

Wij hebben de vragen die met regelmaat aan bod komen op een rijtje gezet, zodat je gemakkelijk het antwoord op je vraag kunt vinden. Vragen over service, onderhoud, montage, gebruik en assortiment kun je hier allemaal terugvinden. Staat je vraag er niet tussen chroom niet contact met ons op te nemen.

Wat zijn de levertijden?

De levertijden zijn per product anders en afhankelijk van bepaalde omstandigheden. Bijvoorbeeld het seizoen. Klik hier voor onze actuele levertijden.

Mag ik stalen mee naar huis nemen?

Uiteraard is dit geen probleem. De uitgekozen stalen mogen een uur voor sluitingstijd opgehaald worden en in overleg terug gebracht. Een tip: Zaterdag rond 16u stalen ophalen, dan kun je de stalen tot dinsdag gebruiken, we zijn namelijk maandag gesloten. Indien je stalen langer nodig hebt, hebben we van heel veel materialen knipstalen. Zo niet, vragen we deze aan.

Monteren jullie ook?

Ja. We hebben een eigen team VCA gecertificeerde monteurs. Het is echt een feestje om deze mannen over de vloer te hebben. Ze gaan pas weg als de klant tevreden is.

Is inmeten service?

Inmeten is service en geheel vrijblijvend. Op basis van onze meetgegevens wordt een offerte opgesteld.

Hoe lang duurt het voordat ik een offerte krijg?

We streven offertes te maken in 3-5 werkdagen

Verkopen jullie ook horren?

Jazeker, we hebben er zelfs een webshop in. Klik hier voor de plissehordeurenwebshop. Hier bestel je een plissehordeur op maat. In onze showroom bekijk je verschillende opstellingen en variaties.

Ook voor raamhorren ben je bij HW Huis & Wonen aan het goede adres. Ook deze bekijk je in onze showroom.